Δέκα Προτάσεις για Πετυχημένη και Μόνιμη Απώλεια Βάρους (1ο Μερος)

I

#1 Να στοχεύεις σε μια σταδιακή απώλειας βάρους της τάξης του 0,5 – 1 κιλό ανά εβδομάδα.

Να καταναλώνεις ένα ευρύ φάσμα τροφίμων, ώστε να αποφύγεις την ανεπάρκεια σε θρεπτικά συστατικά όπως επίσης και αρκετή πρωτεΐνη, ώστε να διατηρήσεις τον μυϊκό ιστό σου.

I

#2 Μην αποφεύγεις τις έντονες προπονήσεις με βάρη.

Οι προπονήσεις με βάρη συμβάλλουν στη διατήρηση του μυϊκού σου ιστού κατά την απώλεια βάρους.

I

#3 Να εκτελείς μικρές διαλειμματικές αερόβιες προπονήσεις αντί για αερόβιες προπονήσεις μεγάλης διάρκειας.

Τα sprints και οι προπονήσεις υψηλής έντασης (HIIT) ενισχύουν την καύση θερμίδων και ενεργοποιούν την πρωτεϊνοσύνθεση, προστατεύοντας τον μεταβολισμό σου.

I

#4 Πρόσεξε την αφυδάτωση, κατά την απώλεια βάρους,

ακολουθώντας μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά και καταναλώνοντας επαρκή ποσότητα νερού, όπως επίσης και ηλεκτρολυτών στις προπονήσεις.

I

#5 Δοκίμασε ποιοτικά BCAA σε συνδυασμό με το πρόγραμμα γυμναστικής με βάρη.

Θα έχεις καλύτερη ανάπλαση, μυϊκότητα και πιο σφιχτό και αθλητικό σώμα.

Χρήση Cookies

Θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε cookies σε αυτόν τον ιστότοτοπο για να βελτιώσουμε την μελλοντική σου εμπειρία. Μπορείς να δώσεις αλλά και να αποσύρεις την συγκατάθεσή σου οποιαδήποτε στιγμή.