Δέκα Προτάσεις για Πετυχημένη και Μόνιμη Απώλεια Βάρους (2ο Μερος)

I

#6 Μην βασίζεσαι στη ζυγαριά σου.

Έλεγξε το βάρος σου μέσω μιας αξιόπιστης μεθόδου λιπομέτρησης. Αν κόψεις τους υδατάνθρακες και το νερό μπορείς να χάσεις μέχρι και 4 κιλά σε δύο μέρες, δεν θα έχεις χάσει όμως λίπος. Αν σχεδιάσεις τις προπονήσεις σου έτσι ώστε να χτίζεις μυϊκό ιστό και να βελτιώνεις τις ενεργειακές σου αποθήκες- όπως το γλυκογόνο και την κρεατίνη στους μύες σου- θα βελτιώσεις τη σωματική σου σύσταση (ποσοστό: λίπους/άλιπης μυικής μάζας) ενδεχομένως αυξάνοντας παράλληλα το σωματικό σου βάρος. Γι’ αυτούς τους λόγους η πιο αξιόπιστη μέθοδος για τον έλεγχο της σωματικής σου σύστασης είναι η λιπομέτρηση με πτυχόμετρο ή (ακριβό) λιπομετρητή ηλεκτρικής εμπέδησης.

I

#7 Μην φοβάσαι την κατανάλωση λιπαρών.

Οι φτωχές σε λιπαρά δίαιτες δεν προσφέρουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, τα οποία χρειάζεται το σώμα σου για την παραγωγή ορμονών. Οι συγκεκριμένες δίαιτες απαιτούν συνήθως την αυστηρή καταμέτρηση των θερμίδων που καταναλώνεις και αυτός είναι ένα πονοκέφαλος που θα αυξήσει το άγχος και την κορτιζόλη σου.

I

#8 Όταν θέλεις να χάσεις βάρος με υγιή τρόπο,

μην πέφτεις ποτέ πολύ κάτω από τον βασικό μεταβολισμό σου (RMR) και φρόντισε να αυξάνεις την πρωτεΐνη που καταναλώνεις. Υπάρχουν διάφοροι τύποι με τους οποίους μπορείς να υπολογίσεις τον βασικό μεταβολισμό σου.

I

#9 Δώσε προσοχή στα γεύματα πριν και μετά την προπόνηση σου ώστε να λάβεις το μέγιστο αποτέλεσμα από τις προπονήσεις σου και να ενισχύσεις τον ρυθμό ανάκαμψής-ανάπλασης σου.

H πρωτεΐνη ορού γάλακτος (whey protein) ενισχύει τη μυοσύνθεση και έχει καλύτερο θερμικό αποτέλεσμα σε σχέση με τις πρωτεΐνες καζεΐνης ή σόγιας. Τέλος, να καταναλώνεις τους υδατάνθρακές σου μετά την προπόνηση, γιατί οι μύες σου είναι πιο ευαίσθητοι στην ινσουλίνη και οι υδατάνθρακες θα απορροφηθούν καλύτερα.

I

#10 Κάνε 8.000-10.000 βήματα ημερησίως.

Επίσης 2-3 προπονήσεις με βάρη εβδομαδιαίως και 1-2 προπονήσεις HIIT ή sprints. Έτσι θα ανεβάζεις τον μεταβολισμό σου και θα μπορείς και μια φορά την εβδομάδα να ξεφύγεις σε κάποιο γεύμα χωρίς να σε πάει πίσω στην πρόοδο σου.

Χρήση Cookies

Θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε cookies σε αυτόν τον ιστότοτοπο για να βελτιώσουμε την μελλοντική σου εμπειρία. Μπορείς να δώσεις αλλά και να αποσύρεις την συγκατάθεσή σου οποιαδήποτε στιγμή.